Splošni pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.mizarstvo-kajzer.si

 

S spletno trgovino www.mizarstvo-kajzer.si upravlja podjetje: 

Mizarstvo Kajzer, Andrej Kajzer s.p. Cesta na Svetje 30, 1215 Medvode, Slovenija

DŠ: SI39126285, Matična številka: 5574831000, 

E-naslov: info@mizarstvo-kajzer.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.mizarstvo-kajzer.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino www.mizarstvo-kajzer.si in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
 

Dostopnost informacij

Mizarstvo Kajzer, Andrej Kajzer s.p., se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za


 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.mizarstvo-kajzer.si ažurirajo in spreminjajo pogosto in hitro.

Cene in ponudbe artiklov so časovno omejene, s potekom časa pa si podjetje Mizarstvo Kajzer, Andrej Kajzer s.p., pridržuje pravico, ponudbo podaljšati, spremeniti ceno ali ponudbo umakniti. Vse cene vsebujejo DDV.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino www.mizarstvo-kajzer.si in kupcem je v spletni trgovini www.mizarstvo-kajzer.si sklenjena v trenutku, ko www.mizarstvo-kajzer.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino www.mizarstvo-kajzer.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

 

Rok dostave

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 11. uro, odpošljem običajno že isti dan v primeru plačila po predračunu ali preko Paypala ali s plačilno kartico. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. 

 

Načini plačila

Spletna trgovina www.mizarstvo-kajzer.si omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu na račun podjetja
  • s Paypalom na račun podjetja
  • s kreditnimi / debetnimi karticami v okviru PayPal aplikacije


 

Stroški dostave

Strošek poštnine se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku našega pogodbenega partnerja ali drugega ponudnika. Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države EU se strošek poštnine zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku našega pogodbenega partnerja ali drugega ponudnika. Za več informacij nas lahko kontaktirate.

 

Izdaja računa

Račun stranka prejme na navedeni elektronski naslov, po prevzemu paketa. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

Cene

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

 

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.mizarstvo-kajzer.si izberite izdelek. Izbrani izdelek se vam prestavi v košarico. Z nakupom lahko nadaljujete, z istim postopkom izbire izdelka oz. izdelkov lahko pa nakup zaključite.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.mizarstvo-kajzer.si je v glavi strani (sredina) ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, lahko to stori s pritiskom na X (križec) . Tako bo izbrani izdelek odstranjen iz košarice.
  3. Zaključek nakupa: Za dokončanje naročila morate izpolnite označena polja.
  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in telefonsko številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Način plačila: Izbirate lahko med plačilom po paypal računu, plačilom s kreditno kartico (paypal) ali po predračunu
  • Nadaljevanje naročila: S klikom na gumb ODDAJ NAROČILO se pomaknete na naslednji korak naročila.
  • Pregled naročila: Če je bilo naročilo uspešno oddano, se vam izpiše Hvala, naročilo bomo poslali na spodnji naslov.

 

Postopek obveščanja o nakupu

1. Potrditev naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Spletna trgovina www.mizarstvo-kajzer.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. www.mizarstvo-kajzer.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Izdelki prikazani na spletni strani www.mizarstvo-kajzer.si so na zalogi. V primeru, da izdelka ni na zalogi, bo www.mizarstvo-kajzer.si kupca  o tem obvestil in mu sporočil dobavljiv rok izdelka. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči www.mizarstvo-kajzer.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. www.mizarstvo-kajzer.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih spletna trgovina www.mizarstvo-kajzer.si nima na zalogi.

2. Naročilo je odpremljeno

www.mizarstvo-kajzer.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@mizarstvo-kajzer.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov. Poleg vrnjenega izdelka v originalni embalaži, mora stranka, ki odstopa od pogodbe priložiti še račun prodajalcu. Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Mizarstco Kajzer, Andrej Kajzer s.p., Cesta na Svetje 30, 1215 Medvode, Slovenija.. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

 

Vrnjenih pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vrnjeni paketi, poslani z odkupnino bodo zavrnjeni.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
 

Stvarna napaka

Stvarna napaka je kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora spletno trgovino www.mizarstvo-kajzer.si o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati omogočiti pregled artikla.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

 

Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je dostavna služba DPD, vendar si podjetje Mizarstvo Kajzer, Andrej Kajzer s.p. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

 

Varnost

Spletna trgovina www.mizarstvo-kajzer.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov.

 

Omejitev odgovornosti

www.mizarstvo-kajzer.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da www.mizarstvo-kajzer.si včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih strani. V takem primeru, bo www.mizarstvo-kajzer.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. www.mizarstvo-kajzer.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih www.mizarstvo-kajzer.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Uporabnik mora sam zagotoviti ustrezno zaščitno opremo pred dostopom do spletne strani.

 

Pritožbe in spori

Podjetje Mizarstvo Kajzer, Andrej Kajzer s.p.. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mizarstvo-kajzer.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. www.mizarstvo-kajzer.si bo v sedmih (7) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. www.mizarstvo-kajzer.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si www.mizarstvo-kajzer.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi www.mizarstvo-kajzer.sine priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Mizarstvo Kajzer, Andrej Kajzer s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.